Badezeiten

von Konrad Beikircher

Foto © Morellino / pixelio.de

Näher am Ozonloch dran …
 
Sind Sie auch so am Schwitzen? Furchtbar. Zwei Schritte vor die Tür und Du stehst im Wasser. Ich ging eben an der im Choral-Sound dezent schwingenden Kirche (wo bei mir immer so recht Feiertagsstimmung aufkommt) vorbei, um 'die' Express zu holen. Und da fiel mir einen solcher Gang vor etwa 20 Jahren ein, wo ich das hier erlebte:
An der Tankstelle stand vor mir ein älterer Herr un wor am kühme: „Nee, nee, wat es dat heiß, dat es, weil die janze Natur durcheneer es. Dat Ozonloch es dat, ne. Wo früher die Hitz vun dr Sunn von denne Wolke un dä Luff avjefiltert wood, kütt jetzt dä janze Driß vun dr Sunn direk durch dat Ozonloch op uns Köpp. Un do jitt et keine Schirm dojäje. Un dat met dem Loch es, zickdemm die dat met dem Atom han. Un wat es: all simmer verdötsch jewoode. Dä Serbe, dä Taliban un andere Islamisten fung Krieg an, die Jung-Nazis stoche Minsche an und scieße se övver Haufen, 43 Millionen Autos sin hierzelande die Luff am verpeste. Dat es, weil zovill Hitz do es: en dr Natur un en de Köpp vun uns Minsche. Un die Stadt Bonn hät sie och at ni mieh all: die maache die Freibäder erst um elf vormidaach op. Bei der Hitz! Um elf Uhr! Fröher kunnt man um aach Uhr en et Freibad jon un wor fit für dä janze Daach. Hück um elf! Bis ich do en dr Hitz um elf em Freibad sin, sin ich reif für die Intenseev-Station! Dat es, weil die bei dr Stadt em Huhhaus sitze, do sin die näher am Ozonloch dran. Esu es dat nämlich. Don mr die Expreß, junger Mann, ich jon noh Hus un läje mich om Balkon en en Wann met Wasser. Atschöö zesamme!". Un wor fott. Un ich dät sage: mag ja sein, dat dat physikalisch Blödsinn wor, ewwer met dr Stadt Bonn hät dä Mann rääch.
Der Beschluß, die Bäder erst um elf zu öffnen, konnte seinerzeit nur auf einen Hitzschlag zurückzuführen sein. Mittlerweile han die sich dat bei der Stadt Bonn längs neu övverlaat – jetz ist es so wie früher: Um 06.30 Uhr künnt `r kumme. Nachzelese hier: www.bonn.de/tourismus_kultur_sport_freizeit/baeder/baederoeffnungszeiten/  

Danke Stadt Bonn!
 
In diesem Sinne
Ihr
Konrad Beikircher
 
 
©  2013 Konrad Beikircher für die Musenblätter
Redaktion: Frank Becker